Najlepsza marchewka na świecie


Tzw. marchewka na krótko jest jednym z najważniejszych smaków mojego dzieciństwa. Mięciutka, soczysta i słodka – najlepsza. Gdy byłam w Polsce, mama mi o niej przypomniała i postanowiłam się podzielić tym prostym przepisem. Nie podaję ilości, bo wszystko zależy od tego, ile marchewki chcemy zjeść, a poza tym takie rzeczy robi się na oko ;)


Przygotowanie:
Marchewkę pokroić w kosteczkę i włożyć do garnka. Zalać wodą do przykrycia i zagotować. Dodać trochę masła, dzięki czemu marchewka będzie mięciutka i pyszna. Gotować do miękkości. Gdy marchewka będzie gotowa, należy ją posolić do smaku i delikatnie oprószyć mąka, aby się skleiła. To idealny dodatek do obiadu.

Komentarze

  1. Pamiętam marchewkę gotowaną ze szkolnych obiadów. Jednak nie wyglądała ta apetycznie jak u Ciebie. Raczej była to rozgotowana klucha, wymieszana z groszkiem, gdzie nie dało się tego przełknąć. Za to taka bardzo mi się podoba, kilka minut i jak ulał na niedzielny obiad :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty